Ljug för mig älskling, för en som vill tro.

Hon vill gärna tro att du kommit hit för att stanna.
Hon vill gärna tro att du är den du utger dig för.
Hon lyssnar till dig, du är varm och förtrolig.
Hon lyssnar till dig och vill gärna tro allt hon hör.

Hon tror att allt som kan byggas också en gång ska raseras.
Ändå håller hon om dig så ömt varje gång du är där.

För hon, vill bli förd bakom ljuset.
Hon, vill ha kyssar och smek.
Hon säger- ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug, som om allt var en lek.
Hon säger- ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug, under kyssar och smek.

Hon tänker, vi bundar för ljuset, bländade kan ingen se.
Så hon sluter sig till att hon aldrig sett något riktigt.
Hon sluter sig till att hon inte vet hur någonting är.

Nej, det finns ingenting hon kan blint kan blunda och tro på.
Det finns ingenting som föralltid känns likadant.

Så hon, vill bli förd bakom ljuset.
Ljug för mig älskling, som om allt var en lek.

Ljug för mig älskling, för jag vill gärna tro.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Du skriver verkligen så otroligt, väldigt bra! Vill du satsa på det? För du har talangen (och gåvan, hihi lite flummigt men sant)! WOW verkligen!

2010-04-14 @ 22:34:07
URL: http://sweetholycrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0