Orkar inte

Min lilla hjärna och mitt lilla ihopskrumpna hjärta arbetar på högvarv. Tar till dom små små lugnande så jag får någon ro. Min tripp till dom rosa molnen (som är falska, falskt falskt så det skriker om det! men ack så fantastiskt!) har påbörjats.

jag tror om man ignorerar saker tillräckligt mycket försvinner dom, till slut.

Min shrink är nog inte glad, men vad bryr jag mig om det, egentligen? hahahahahah.

kanske tog för många mg? jag verkar inte helt stabil, men när fan är jag det egentligen haha...

Känns konstigt att INTE dricka alkohol. har blivit fasligt mycket utgångar på senaste. jag gillar det. allt som jag kan ta till.

nu ska jag ta promenaaaaaad. känner mig tvingad. solen skiner utanför, jag är ju ändå svensk. o vi har ju, som ni redan vet, ett tvångsbehov av att vistas ute så fort solen skiner. gärna med brills ocksåååååå. det ska jag självklart ta med mig. att det är svinkallt ändp skiter vi i! en glass blir det kanske också.

nu ska jag träffa en killkompis som varit borta alldeles för länge

ni är sämst på att kommentera. bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: =)

Uppdatera oftare!! =)

2010-05-02 @ 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0